Eating Healthy = On a Diet

 
Sen jag flyttat hemifrån har jag börjat försöka tänka mer på vad jag stoppar i mig, läsa på mer om vad allt gör med kroppen och försöker verkligen göra bättre val. 
Men fy fan vad det är svårt!
En del av mig vågar inte ens säga nej till den där kakan eller pizzan för det känns som att alla ska anklaga en för att försöka gå ner i vikt, att man bantar!
 
Ju mer jag tänker på det desto mer tragiskt blir det!
Varför ska man skämmas över att man vill ta hand om sin kropp? 
Varför är skräpmat, socker och halvfabrikat så himla självklart i en "vanlig kost"?
 
Sen är jag långt ifrån duktig på detta, men jag vill åtmistonde försöka!
Men nog känns det förjävligt att godis och hamburgare är det normala när det kommer till vad vi äter idag, att man nästan ska skämmas för att man vill äta bättre!

Kommentarer
Postat av: Frida Larsson

Jag håller med dig asså det är vansinnigt hur det ser ut..Men det lättaste är att strunta i allt det där och köra på!

2014-05-03 @ 20:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0