Som ni kanske inte visste?

 
1. Ibland (oftast) när jag blir glad eller längtar till något som ska hända så piper jag!
Det är som ett jätteljust skrikigt pip som uppstår (efterföljs oftast av lite hoppande och skuttande). Detta händer just för att jag helt enkelt inte kan hålla inne allt positivt som finns inom mig!
 
2. Måste ha musik när jag ska sova.
Annars om jag låter mina tankar vandra fritt så tar det timmar innan jag kan somna. Just då jag kan komma och tänka på det där glaset jag ställde på bordet då måste jag tända lampan och dubbelkolla att jag minns rätt, eller någon text någon skrev för någon dag sedan då måste jag kolla den texten innan jag kan somna.


3. Är ett städfreak...
Men inte på det sätt att jag ALLTID måste ha rent runt mig utan mer att när jag väl börjar städa så måste allt vara milimeter perfekt!

4. När jag blir nervös eller för blyg så kan jag framstå som kaxig eller bitchig, hört det från många jag nyss lärt känna. Är dock inte meningen utan blir mer som ett självförsvar.

5. Är livrädd för att bli uppfattad som korkad eller dum.
Så håller hellre tyst om min åsikt eller tanke om ett ämne än att säga det då det finns en risk att det kan vara fel sak att säga. Det är en väldigt ångestframkallande sak för mig och det finns i bakhuvudet hela tiden

Trackback
RSS 2.0