Plågoandar


Är så less att påverkas så mycket av något jag faktiskt kan ändra.

Har nog aldrig varit nöjd över min kropp, inte så konstigt heller med tanke på min livsstil. Att sitta på soffan och äta godis hela dagarna gör en inte direkt vältränad ;) Min arbetslösa tid var ett ordentligt bakslag då jag av uttråkning gick och köpte godis varje dag ;O Så har gått upp i vikt efter de och väger tyvärr nu mer än jag någonsin gjort.

Har tagit "före" bilder att ha som motivation, ska köpa ett allkort på friskis och springer minst 2 gånger i veckan för att få upp min kondis.
Har en person att träna med och ska försöka dra ner godis och liknande till helgerna!
Inga drastiska förändringar i sig, bara saker som egentligen borde finnas i mitt liv.
Det är i grund och botten mina beslut som gjort att jag mår som jag gör över detta så det är mina val som kan ta mig ur det!

Som någon sade till mig en gång "fint ansikte, ful kropp". Ord som ofta dyker fram i mitt bakhuvud men tänker inte låta det förflutna spöka mer.


Kommentarer
Postat av: Helena

Som någon sa till mig: "det handlar inte om att gå ner i vikt, utan att ändra livs stil".

Svar: So true! :)
Izabell "PinkObsession" Westin

2012-07-27 @ 00:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0