Happy Tuesday ;)

Inget fan av alla hjärtans dag.
Ser denna "högtid" mer som ett jippo skapad av företagare för att tvinga mer pengar av folk.
Är inte heller någon typisk "buhu jag är singel på alla ♥-ans dag typ" trots att jag haft en pojkvän så har dagen endå haft noll betydelse. Till och med varit värre pågrund av olika skäl.

Min personliga åsikt, om man nu älskar en person ska man inte behöva en dag för att kunna visa det på. Det bästa som finns är ju trots allt om den man är med bara överasskar en med någon romatisk gest. Denna dag är som ett tvång att ge den man gillar en present eller liknande och det gör att jag inte ser någon djupare mening i det.
Detta är en helt vanlig tisdag bestående av städning, hög musik, råttfeber och diverse. Inget man ska behöva lägga så stor vikt på!

Så nu har jag fått skriva av mig lite också ;)

Kommentarer
Postat av: Elin Svanold

Sv: Grymt! :D

2012-02-21 @ 19:46:24
URL: http://abruptum.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tja!

Kände mig bara tvungen att skriva att du har GRYM musiksmak! Och så fick jag världens nostalgi från Getaway av dina bilder, hahah :)

Mysig blogg också i övrigt! Jag älskar också råttor, har haft en liten kille som bodde hos grannen med deras kille.

SÅDÄR, nu vet du min livshistoria osv, hahah hejs!

2012-02-22 @ 01:17:45
URL: http://dropthisdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0