Sick Little Games

Rubriken vette fan, tog bara låten jag lyssna på för tillfället!

Varit sjukt frånvarande i veckan, försökt vara bland folk så mycket som möjligt och bara bygga upp allt. Man har haft sina upp och nedgångar. Några slag i ansiktet och svidande ord.
Ju längre tid som går desto lättare kommer saker bli att hantera och få att funka.
Nu är det bara att tänka framåt, för hålet som skapats i nuet vill jag bara fylla och glömma.
Metaltown biljetten och tågbiljetterna till göteborg är nu utskrivna! Börjat fixa ner alla låtar och peppar mer än någonsin!
Fått bekräftelse av skolan att jag nu ska börja utbildningen till frisör nu i höst, vars jag kommer hamna och vad som kommer hända är ett mysterium just nu men nu ska vi se det positiva!
Körkortet börjar närma sig med raska steg och planer bildas, studenten är så nära nu att man nästan kan ta på den!
Hatar att vara ledsen, det räcker nu.
Ska försöka få upp nedräkningsbilderna också, får se om jag har orken idag eller inte!
Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0