Idea of Love

Vars man än tittar så verkar kärleken förstöra de människor jag bryr mig om.
Ibland känns det som kärlek bara slutar med en krossad själ och utsugen livskraft!


Tror förövrigt att 2011 är ett förhäxat år! Så jävla många personer som brutit upp detta år och så många som bara är förvirrade och ledsna. Bara mer och mer drama...
Men bara för det ger man inte upp hoppet!
Hur mycket smärta och obehag kärlek kan orsaka en människa så är det också bland det bästa som finns om man hittar rätt person, man får bara kyssa några grodor innan man kommer dit.



Vad är det egentligen som gör att vi kan offra allt för en annan människa. Gå genom eld och vatten bara för att vara med denne och göra han/hon lycklig?
Det är helt enkelt något speciellt med kärlek, den pirrande känslan när man får ögonkontakt eller när han tar bort en hårslinga från ens ansikte. Kärlek är verkligen underbart trots alla svin som finns där ute, bland all skit finns det fortfarande diamanter <3

Personligen vill jag bara vara ensam nu, singel!
Inte bry mig om någon annan än mig själv och bara koncentrera mig på det som gör mig lycklig! Slutföra min utbildning och bara leva innan jag ens tänker tanken på att hitta någon jag vill dela mitt resterande liv med.
Jag orkar inte med mer drama helt enkelt!
Det kommer ta mycket innan jag släpper in kärleken igen, men om jag skulle hitta den person som gör allting bättre så kan man ju inte säga nej ;)

Jag älskar kärleken men HATAR dramat!
Dags att leva levet till dess fullo med de underbara vänner jag har, bara var lycklig och göra det jag älskar utan något som håller en tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Ida we

Alla antar att meningen med allas liv är att hitta sin soulmate. En pojkvän. Att det är vad alla vill mest. I så fall är jag ingen människa. För jag resonerar inte så. Det gör mig arg...



Inte för att det kanske har något med det du skrev att göra men... whatevs

2011-07-04 @ 14:43:18
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Ida we

Men man får inte glömma att kärleken mellan... ja, kärlek då man är kär i någon, inte är den enda. Trots att man inte är kär finns det förhoppningsvis alltid någonting man älskar vare sig det är något eller någon.

Kärlek är det viktigate som finns, men just vara-ihop-så-kärlek är inte det. Alltid. För alla.

2011-07-04 @ 17:36:46
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej!

Nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en VALFRI HÅRPRODUKT från ForHair! Där kan du välja mellan tusentals hårprodukter som bland annat plattångar, hårförlängningar och hårfärger. Låter det inte underbart?! Gå in på www.submit.blogg.se för mer information.



Om du tror att du inte har någon chans att vinna - bli av med den tanken eftersom DU KAN bli den lyckliga vinnaren!

2011-07-04 @ 21:38:38
URL: http://submit.blogg.se/
Postat av: Bombshell in a Nutshell

Hej! :) Sökte runt efter rosa hårfärger på google för att jämföra resultat och hittade din gamla blogg, haha har ju varit inne på Pink Obsessions förut, men aldrig din förra blogg!



I alla fall, såg det är inlägget http://izabelleleonora.blogg.se/2010/august/welcome-back-pink.html och måste bara fråga (skickade en kommentar dit men insåg sen att du var inaktiv?): Blandade du ut färgen med balsam och färgade som vanligt? :O

2011-07-05 @ 21:28:26
URL: http://bbombshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0