Väx upp någon gång...

Ibland hatar jag tanken på framtiden.
Tanken på jobb, ansvar och "mogenhet". Jag har inga problem alls med att bete mig vuxet om jag vill, ta ansvar OM jag vill. Problemet är att jag inte vill, inte än.
I stunder som nu önskar jag att jag bara kunde spola tillbaka tiden, för framtiden skrämmer verkligen vettet ur mig.

Bara att höra som saker att jag inte är redo för att bli vuxen skrämmer mig också, för om några månader är jag ju det på ett sätt. Vill behålla min ungdom och lekfullhet, vill vara en barnunge med bajs och kiss humor för när det väl försvinner är den tiden i livet över, det borta för alltid...
Vill fara runt på onödiga konserter och festivaler. Jag vill leva innan all skit kommer.

Vad har framtiden tilldelat åt mig egentligen?
Just nu önskar jag att studenten aldrig ska komma...

Men det finns också tillfällen då framtiden inte känns så dum, fast jag har väll fått bevisat att jag verkligen inte är redo för den än.
Det suger...

Jävla Pengar, jävla jobb, jävla ansvar... varför fruktar jag er så?

Känner mig ganska patetisk bara av den här texten, dock är det ett område jag märkt blivit väldigt känsligt för mig. Det är såhär jag känner nu och jag behöver bara släppa ut det....

Kommentarer
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg!

sv. jo vet :/ men känner att det är bättre att göra hos frisören än själv. Jag har ju jobbat och sen fått pengar från bloggen så det är inge problem :D bara mitt hår blir blått (:

2011-02-07 @ 10:52:02
URL: http://epicfaiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0