Ice cream

Igår hade jag bara en allmänt dryg dag, tur att Jocke fanns där <3
Har haft många sådana nu men förhoppningsvis löser allt sig nästa vecka, orkar inte med det längre.
Usch inget deppigt inlägg nu det gillas inte!
Mamma har äntligen skrivit in mig på körskolan för övrigt, har i snart två år sagt till henne att det aldrig kommer bli av om jag måste göra det själv, nu förstod hon att jag faktiskt menade det. Antar att jag inte är så pepp på körkort, visst bra att ha om man vill kunna ta sig runt men annars... Nja.
Har haft min älskling hos mig hela veckan <3 Enda anledningen att jag skriver nu är för han är uppe och fixar sin bil (igen) och det är för kallt(tråkigt) för att titta på ^^
På onsdag är det två månader med han vilket jag tycker känns sjukt, det känns som det ska vara minst 6 månader eller något :P
Han är sådär otroligt skum och söt så man bara måste älska honom <33 (Han är faktiskt inte de minsta läskig Emelie ^^)

Kommentarer
Postat av: YSF

Is cream är norskt :)



få jag ingen läkning... :) du har en hos mig ju:) <3

2010-10-23 @ 19:59:22
URL: http://ysf.blogg.se/
Postat av: Ida we

Haha, nice ass xD Men wtf, varför har Jocke din kjol?! WHY?! xD



Men du. Man blir ju orolig ju, vill veta vad det handlar om </3 <3

2010-10-23 @ 20:37:15
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: maisah

gott o.o

2010-10-26 @ 21:26:02
URL: http://maisahjuevesanos.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0