Dag 08 - Ett ögonblick

Finns så många otroliga ögonblick i mitt liv. Resor, konserter, kompisar och allt har spelat in i många lyckliga minnen. Så det är ganska förståeligt att det är svårt att komma på ett specifiktögonblick, därför tar jag det första som dök upp i mitt huvud...

Den 20 Augusti 2010! Det var dagen/kvällen jag och Joakim blev mer än bara vänner. Hade under dagen sms:at med honom och Kim och fått reda på att det var fest hos Simon den kvällen, det slutade med att jag också skulle fara dit.
Man kände under hela kvällen att det var något speciellt mellan oss och efter några drinkar så skulle alex hem eller något kommer inte ihåg exakt varför vi åkte men vi drog in till stan och det var där i alex minibuss som den första kyssen inträffade. Det var som om det var menat att hända, efter att ha känt denna underbara kille i ett år så togs relationen till nästa steg, en vecka senare så var vi pojkvän och flickvän som man så fint kan kalla det...

Ett av de bästa ögonblicken i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0