Dag 07 - Min bästa vän

Hm den här var lite svår faktiskt. Just nu tror jag inte jag har en bästa vän, har många goda vänner men ingen som jag kan kalla en bästa vän.
Har en vän som jag kan dela allt med, en som jag är med väldigt ofta och en jag kan vara sådär extra störd med. En bästa vän ser jag som en person som innheåller alla dem egenskaperna, närmast en bästa vän just nu skulle nog vara Jocke faktiskt.
Förut så var min bästa vän Frida, fast det var när vi var yngren och nu känner man att en bästa vän har en annan innebörd då man blivit lite äldre än vad det gjorde i typ trean. Fortfarande såklart nära vän med lilla Fridtjoff >:D
Under en tid när jag bodde på Kolarvägen med pappa så var jag med min Kusin Konrad varenda helg.

Tråkigt inlägg... ja men orkar tyvärr inte fixa bild då jag för tillfället är i zombiemode!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0