Besvikelse

 
Alla kommer nog ihåg den galna fangirl jag var vad gällande Tokio Hotel för några år sedan.
Nu har dem släppt första singeln från deras nya album och jag är i chock.
Det är någon monoton cheesy låt som vem som helst kunnat spela in, finns inget unikt med den utan känns som jag redan hört den tusen gånger från urdankade popband.
Inget jag skulle lägga in på spellistan idag, men i all ärlighet så är det bara cirka två låtar jag fortfarande lyssnar på ibland från de tyska pojkarna. Men en del av mig hade endå hoppats på att få lite nostalgi känsla och saknar ju faktiskt den där nördiga tiden. 
Men i denna låt finns inte ens 1% av det gamla bandet jag älskade så mycket, men all lycka till med den nya musiken.
 

Kommentarer
Postat av: Ida | the sky under the sea

Jag håller med, den är typ okej på sin höjd. Musikvideon var iaf sjukt snygg och nästa verkar ännu mer kreativ. Fast musiken kommer nog aldrig bli som förr. De nya thtv avsnitten ger mig iaf nostalgikänslor, för de är precis lika söta/flum som jag minns dem ^^

2014-09-29 @ 10:36:53
URL: http://theskyunderthesea.blogg.se
Postat av: ?

Vart på kroppen är du piercad?

Svar: Har tungpiercing, vertical labret och en industrial (förutom de klassiska håle i öronen)
Izabell Wesrin

2014-10-03 @ 20:19:02
Postat av: ?

Läste där nere at du opererat bort blindtarmen. Men vad menar du med att du har tre hål på magen? Blir det inte bara ett "hål" som dom opererar i? :)

Svar: Ne utan de gör tre små snitt en vid höften en på naveln och en nedanför revbenen.De gjorde med titthåsteknik så istället för ett 7cm långt ärr över magen har jag tre små som knappt syns idag :)
Izabell Wesrin

2014-10-03 @ 20:20:56
Postat av: ?

På naveln? inte i va? haha

Svar: det är bara att googla så får du reda på hur de gör nu för tiden :)
Izabell Wesrin

2014-10-11 @ 00:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0