Livet som kattmamma

Nu har jag haft Blaze hemma i över två veckor och ångrar inte en sekund att jag skaffade honom!
Han är otroligt klok och förstår sig på saker snabbt (eller så tycker jga så bara för han är min bebis)
Han kan inte mjaua än utan det kommer något litet pip då han öppnar munnen, han piper mest då han vill gosa.
Sen gillar han att leka apport och att bara springa runt och bära på saker, typ det gulligaste jag sett!!!
Han snor min kudde om nätterna och tycker det är jätteroligt att tugga på mitt hår ;)
 
Älskar hur lättsam han är, har haft mycket besök sen han kom hem och han gick och somnade i Fridas knä bara någon minut efter hon kommit och han är helt och hållet sig själv runt alla!
Är så nyfiken vad han kommer utvecklas till och nu ska vi börja öva på att gå i sele och att åka i bilen.
 
Han kan driva mig lite galen ibland men älskar denna lilla best av hela mitt hjärta och ser verkligen fram emot alla år vi kommer ha tillsammans!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0