Ett evigt tjatande

Jo nog äre de!
Verkar ju aldrig kunna slappna av när det kommer till mitt hår ;)
Nu har jag haft min röd/svarta färg i ett år snart och även fast jag älskar färgen så måste jag ju ändra på det! 
 
Så som ni ser är det lila, mittbena och långt igen :D 
Lyckades hålla mig borta från löshår i över 2 år (tycker jag förtjänar en applåd) och har valt att testa använda tejphår denna gång då det var det vi hade på skolan.
Haft i dem ett tag nu och ett stort misstag jag gjorde var att köpa rapunzels quick & easy löshår där tejpen redan sitter på håret. Gör bara det om man inte ska behöva färga in håret utan du köper den exakta färg du behöver, för första gången jag duschade håret så ramlade mer eller mindre alla lila slingor ut men alla de svarta satt kvar!
Tycker det blivit onödigt slitet i topparna efter jag bara haft dem två veckor men kan även bero på att man använde kniven och klippte in dem, ska använda sax nästa gång vi toppar och se om det håller sig bättre :)
 
Kommer göra ett till inlägg sen hur länge dem höll och hur jag tar hand om håret allt som allt :)
 
Har föresten äntligen bytt design :) Hojta till om bakgrunden inte passar i eran skärm eller om något ser konstigt ut så jag kan fixa det :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0