The Amerikat

Tisdagen den 17 September klockan 07.25 lyfter planet i Umeå, två byten senare är vi framme i Atlanta klockan 17.50 på eftermiddagen! (Är beräknat att vara vid hotellet 01.00 svensk tid)
Måndagen den 30 September klockan 10.20 lyfter planet från Oralnda som ska ta oss tillbaka till Sverige och vi är tillbaka klockan den 1 Oktober 09.15.
 
Är egentligen bara en aktivitet som är spikad, resten är fortfarande lite öppet så kommer egentligen visa allt jag är intresserad av att besöka. Sen märker man väll om man lyckas vara med om allt!
Stone Mountain's lasershow är ett bestämt resemål då det bara är en dag under tiden vi är där som dom har det.
Sen första dagen då vi fortfarande är lite seg ska vi åka runt i Atlanta och kolla hur det ser ut där Jocke och hans familj växte upp :D
 
 
Men är ju mycket mer vi ska göra förutom det men orkar inte skriva om allt så gör istället en liten bildbomb på de ställen vi ska besöka, affärerna vi ska handla på och allt smått och gott vi ska äta :D Får bara hoppas allt hinns med (och ha kom ihåg att detta är det jag vill göra blir säkert mycket mer de andra vill hitta på med)!
 
 
Måste säga att det börjar pirra riktigt mycket nu :D
Min första semester sen jag började jobba :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0