Välkommen hem!

Nu har jag haft mina små bebisar hemma i över ett dygn men det känns som dem alltid har funnits hos mig <3

Buren innan dem kom och förändringarna som hänt efter deras inflytt!

Dem små liven har tyvärr inte fått något namn än :( Har ännu inte hört något som känts "rätt". Vill att det verkligen ska passa in på dem och hur dem är!
Men för varje gång jag låter dem komma ut desto mer hemmastadda verkar dem bli :) Det har blivit mer springa till öppningen då jag öppnar buren, krypa in i luvtröjan eller lägga sig tillrätta vid min hals :) har fixat ett litet lekställe till dem på min säng och använt mig av filtarna jag köpte på ikea så dem inte råkar skita ner mina sängkläder ;)


Inte är det lätt att få bilder heller!
Virvelvindar är dem och kameran är ju så spännande att så fort den kommer fram vill man ju se vad det är för konstig svart låda ;)


Den lite ljusare killen var den minsta killen i kullen.
Han är en choklad agouti vilket betyder att han är varmare i färgen än sin bror och han är rexad vilket syns på morrhåren och i pälsen :) Han är den lugnare av dem och han verkar vara en matfantast :) Han e lättast att mysa med och är som mest avslappnad när han får vara utanför buren.
Dock verkar han ha något emot bomaterial för så fort jag ger filtar eller papper till deras hus så protesterar han oc slänger ut allt xD

Den lite mörkare killan var den största killen i kullen ;)
Han är en vanlig agouti och slät i pälsen :)
Där har vi en äventyrare, han ska se och vara med om allt runt omkring sig och är väldigt lekfull av sig, gillar att brotta ner sin lilla bror ;)

Ja nu kommer denna blogg alltså fyllas ganska mycket på med råttor (crasy rat lady) men ska försöka att variera mig ;)
Älskar mina bebisar <33

Kommentarer
Postat av: Josefine

Nawww. söööt ändå!

2012-03-06 @ 00:21:12
URL: http://ysfso.myshowroom.se
Postat av: Ida

Mwihii :3

2012-03-07 @ 21:55:43
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Ida

▼ Ja, tycker jag med! Blev förvånad över att det faktiskt fanns en hel del bra låtar med. Tänk om det är för att det är the year of doom....

2012-03-10 @ 22:16:11
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0