House of Metal & Amaranthe

I ren tristess orsakad av min arbetslöshet så spontanbestämde jag mig för att arbeta som volontär på umeås metalfestival som var den 2-3 mars!
Kände ingen som skulle dit utom sanne, fast hade inte pratat med henne så mycket innan! Så var spännande och jävulskt kul :D Nog för att vi var publikvärd och fick stå rakt upp och ner, dela ut scheman och vägleda festivaldeltagarna till toalett, garderob och sprit!
Otroligt mycket spännande individer var det där och även om det var utmattande och fötterna hatar mig nu så ångrar jag inte en sekund att jag stack dit!

Var bara Adept och Amaranthe på hela festivalen jag var intresserad av att se och pågrund av hur simpla jobben var så va det inga problem att få gå iväg nån timme och se dem :) Hann även se fler band då man fick mycket annan tid över.
Men var bara Amaranthe jag tog bilder och spelade in videos på, and here they are ;)




Sen då man såg dw trummor så flyger tankarna direkt till trummnörden ida ;)



Pågrund av döende fötter satt vi ner under spelningen, klarade inte av att dampa loss där framme just då men under sista låten Hunger så gick vi fram och rockade loss ^^
Underbar helg, alltid kul att göra något sånt spontant utan att veta vad som kommer hända! Och var kul att få se Amaranthe då jag missade dem då de spelade under metaltown!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och att du fick sova hos mig!

2012-03-10 @ 23:56:39
URL: http://www.ysfso.myshowroom.se
Postat av: Ida

Vill också se dem :D



DW __

2012-03-11 @ 15:50:48
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

hur äre med dig idag?



dagens blogg på min blogg - anmäl dig! kram

2012-03-12 @ 06:31:41
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Ellen

hejsan! Jättefin blogg har du <3 jag har en frågestund på min blogg just nu och det vore härligt om du kunde kika in och ställa en fråga! ;) kram!

2012-03-12 @ 17:49:43
URL: http://kitchies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0