The Unguided, Evergrey & Seremedy @ Getaway Rock

7 Juli 2011
The Unguided - Bandit Stage - 12.15




Kims favoriter, grundarna av Sonic Syndicate börjar om på nytt och fick äran att se deras första spelning! Har inte helt kommit tillrätta i skrikscenen, blir lätt för mycket för min smak.
Ida och jag gick lite tidigare för att komma långt fram till evergrey som vi missade på metaltown.

Evergrey - Monster Stage - 13.15





Hade tänkt se dem på Metaltown men hann inte, så fick en andra chans i gävle så tog den direkt!
Dem var bra, gillar deras musik men av det jag hört så har dem lite för många lugna låtar faktiskt :O
Denna spelning blev bara början på besvikelsen getaway skulle medföra vad gällande publiken! Man ahr ju blivit van vid att behöva gå lite tidigare om man vill komma långt fram under en festival... detta gällde verkligen inte på denna!

Seremedy - Gasklockorna - 17.30




Inte min musiksmak, men blev bara tvungen att se vad de var för typer!
Vet inte riktigt vad man ska säga mer xD lyssnade ett tag men sångarens röst var som för ljus och skrikig för att jag skulle kunna njuta av det.
Sen för er som inte vet det är alla i bandet killar ;))

© Alla bilder och videos i detta inlägg är tagna av mig!

Kommentarer
Postat av: Louise I Teen Swede in Moscow

sv: aa, men det är sjukt förståeligt. synd dock, dom två banden + three days grace, black veil brides och typ avanged sevenfold på en tour hade vart heaven. <3

2012-01-23 @ 09:14:52
URL: http://louweegee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0