Blowsight & Bullet For My Valentine @ Getaway

De två band som gjorde att jag for dit, även de två band jag redan sett en gång tidigare ;)

7 Juli 2011
Blowsight - Gasklockorna - 16.15




          

Såg dem i Falun förra året och blev fast! Pratat med sångaren några gånger efter det och verkar vara en helskön snubbe! Var så mycket roligare att se dem denna gång då jag faktiskt kunde alla låtarna också, haha. En av de roligaste sakerna under spelningen var nog när Nick kolla mot mig och sedan pekade på håret och gav tummen upp (förra gången jag träffa dem och under tiden jag chatta med han så var jag ju rosa ^^)
Det var också en av de få spelningarna som det avr drag på, man fick faktiskt hålla i för att behålla sin plats och man blev knuffad på typ hela tiden! En väldigt sällsynt sak på getaway tyvärr...

Bullet For My Valentine - Monster Stage - 20.00







          

BFMV, behöver man säga något mer! Topp fem på mina favoritband. Såg dem i november och det var underbart, den mest krävande spelning jag varit på fysiskt (fast ah nu slår ju SOAD det). Draget i gävle var dock inte det bästa, var få som var riktigt pepp. Såklart var det en tjej med dreads bredvid mig som rockade loss vilket gjorde att jag fick underbara syntetdreads piskade i fejset varannan minut och alla andra stod som döda sillar!
Men musiken och bandet ägde som vanligt, Matt hade klippt sig och gjort slingor (fint att det var det första jag lade märke till). Novemberspelningen var bättre, men fick mycket mer fina bilder på denna ;)

©Alla bilder och videos är tagna av mig och får ej kopieras utan lov!

Kommentarer
Postat av: Idai

Hah nu ligger du före mig! Med GRF. Snart, snart, ska jag lägga upp. Kanske haha xD



▲ Aha okej vad bra ^^

2012-01-24 @ 17:28:13
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: maria

Bullet for my valentine <3

hittade din blogg precis och gillar den. Så den ska jag börja följa flitigt :D

2012-01-24 @ 21:34:44
URL: http://heroinecrush.blogg.se/
Postat av: Ida

▲ Haha, synd att jag inte kan lägga en censur-spell över mina dagböcker så du kan få kolla i dem xD

2012-01-28 @ 10:18:05
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: elin

Du såg dom i november 2010 eller? :D För det gjorde jag! :)

2012-02-08 @ 08:42:53
URL: http://beyondblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0