A7X & Volbeat @ Metaltown

18 Juni 2011
Avenged Sevenfold - Black Stage - 20.45







                     
        
Är så glad att ha fått sett dem, ännu gladare att Ida fick se dem <3 Är väll dem som jag faktiskt kunde mest låtar till och var mest fan av på hela festivalen (skulle varit ETF om jag inte missa dem...) Så den där genuina lyckliga konsertkänslan fanns som mest närvarande här! Stort plus att jag fick tag på J.Christs plektrum i slutet, såklart hamnade den direkt i min lilla nörds händer då det betyder såååå mycket mer för henne än för mig :) Vet ju att hon skulle gjort samma sak om det var ombytta roller <3
Sen vet jag inte om det är jag som är cp och sjunger till den istrumentala delen i Buried Alive eller inte O.o hoppas det inte är jag xD

Volbeat - Black Stage - 23.15





Inte helt min musiktsil tbh, men då det var Fridas favoritband kunde jag ju inte bara dissa! Lite för rockabilly style för att jag ska falla för det men det gick ju :) Förutom den långe fan som envisades med att stå precis framför mig, mitt huvud slutade där hans axlar började men icke kunde han låta kortisen få se!
Störde mig lite på gitaristens mono-brow till och från men det var helt klart en bra spelning från dem!

© som vanligt alla bilder och videos tagna av mig!


Kommentarer
Postat av: Ida

AAAAHHHbkhgbadkfjhakjedtnh. Älskar dina bilder du tog av mina pojkar :3 Och ja, vill typ jättemycket fånga nåt från ETF bara så att jag kan ge dig.

Och vi får verkligen hoppas att de kommer fler gånger! På en riktig konsert (ETF alltså) så att du får se dem. Stupid tåg + regnväder. Men sedan verkar de vara så messed up atm, typ med huruvida Max är kvar eller inte...

2012-01-19 @ 20:50:27
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Addie Hero

re; ja verkligen :D älskar det! :D

2012-01-20 @ 08:37:30
URL: http://addiehero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0