Snart så!

Min besatthet växer, varje dag är jag inne och kollar på RiF och hittar massa info och tips och trix om de små liven!

Idag så satt jag och letade upp all sorts föda som var bra eller ej och fixade en egen lista som ska hänga vid buren :)
Fick också bilder från Josefina förra veckan och om allt går vägen så kommer jag kanske ha två små pojkar hemma hos mig i slutet av nästa vecka *_* Så ska se om jag kan få hem buren till pappa snart så jag kan fixa och trixa med det sista innan dem flyttar in!



(På bilderna är det bara hanarna, förutom gruppbilden. Så två av dessa änglar kommer flytta in hos mig :D)

Så kommer få två Agouti hanar, hade såklart varit roligt att få en med någon slags teckning men betyder inte att jag kommer älska dessa små själar mindre :) Det jag kan se lite jobbigt är ju att agouti är den färg som mest liknar vildråttans, vilket kommer göra det svårare att få mina råtträdda familjemedlemmar och vänner att acceptera dem :$ Men jag ska lyckas :D
Namnen väntar jag nog med tills jag får se dem och verkligen hålla i dem!

Ungefär såhär kommer dem se ut när dem är vuxna... en slät och en rexad!

Arggh vill ha dem här nu <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Mjao :3

2012-02-14 @ 16:56:10
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Eriiza

Vilka söta små djur!!!!! =D

Förresten, du är galet vacker!

2012-02-17 @ 12:38:21
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0