Papa Roach & Alice Cooper @ Getaway Rock

7 Juli 2011
Papa Roach - Bandit Stage - 18.45









Vilken känsla, Jakobo? var som en virvelvind på scenen och bara flög runt och rockade loss. Han var bäst på hela festivalen när det kom till att få igång publiken. t.ex huka ner oss för att sedan hoppa upp när refrängen bärjade ^^ och dem spelade forever <33 jag blev så lycklig! Lyssnade på den jämt och ständigt då jag gick i sjuan-åttan! Har den till och med översatt i en engelska uppgift vi fick göra ^^
Dock ville kameran min koka sönder då jag filmade in första viden precis före! Men när jag hörde introt var jag bara tvungen att filma ju!
Missade Last Resort för ville hinna bort till BMFV innan det var slut, det var faktiskt mycket folk där och om man väntade tills sista låten var klart var ju chansen stor att alla skulle dra sig till mina favoriter ;)

Alice Cooper - Monster Stage - 22.30





  




Showen den mannen framkallade alltså... WOW.
Lyssnar ju egentligen inte på honom, nördade posion genom singstar förut men mer än så va det inte. Men just hans framträdane var unikt jämnfört med resten av festivalen! Så extremt mycket rekvesita och klädbyten, led med de som jobbade bakstage för hans spelning!
Sedan dockan??? Det var lite distrubing faktiskt, först dansa runt med den och vara väldiogt kärleksfull sen slänga runt och typ misshandla henne, visst xD
Älskar vad han gjorde på feed my frankenstein dock vid 03.00 i videon! Så grymt :D
Sen vadå smörare haha ;) Yeah we know, Sweden rule ;)
Är de sista filmerna jag gjorde då mitt minneskort började lida mot sitt slut och jag hade två dagar kvar att fota på ;)

© Alla bilder och videos är tagna av mig och får ej kopieras utan lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0