Nästa vecka...

Känner på mig att nästa vecka kommer bli riktigt bra :)
Har äntligen saker planerade haha ^^
Ska se till att klippa och färga håret också men måste bara få en tid ;O

Måndag - Inhandla ingredienserna till matblandingen för bebisarna och jord som dem ska få gräva i.
Tisdag - Klippa mamma och Jocke, vara allmänt social och få bilen till stan
Onsdag - Umeå å flumma runt och hälsa på mina råttor <3 Förhoppningsvis få ett datum då jag kan hämta dem!
Torsdag - Latdag, ta det lugnt se på film och ligga i sängen tills pappa kommer hem >:D
Fredag - Arbetsförmedlingen (planering), Publikvärd på House of Metal
Lördag - Publikvärd på House of Metal
Söndag - ?


Hoppas verkligen att jag kan få hem råttorna under besöket också *_* dem små krabaterna blir trots allt 5 veckor nästa vecka :D
Ska bli spännande på House of Metal då jag typ inte känner någon som ska dit, bra tillfälle att skaffa lite nya känningar :)
Ska ringa trudes och försöka få tag på ägaren igen men tror det inte blir något med det jobbet :/ bara att leta vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0