Min lilla vrå

Har sagt så äckligt många gånger att jag ska visa mitt rum!
Men blir ju aldrig av pågrund av den lata människa jag är...

Nu så e de dags, den senaste veckan har jag städat som besatt, har till och med moppad golven (Y) så nu är rummet i tipptopp och nu vill jag dela med mig av min lilla vrå, min trygga zon :) :*



#1Sängen, databordet och råttburen. Första man ser när man kommer in #2Min lilla myshörna, var till för tvn men fick offra den för råttorna #3Musikväggen <3



#1Råttburen, snart kommer gosarna och flyttar in! #2Min lilla asien hylla #3Datorn, mycket tid spenderas här!

Och lite krimskrams

Sådärja tillslut så fixade jag det ;) Trivs otroligt bra i mitt rum, behövs bara ett eget kök så skulle jag lika gärna kunna bo i en etta!
Måste också se till att göra nya kollage till mina tavlor snart, men det blir ett annat projekt!

Kommentarer
Postat av: Jennifer (Jejje)

Åh, mysigt! :D

2012-02-26 @ 00:35:24
URL: http://vergissmich.blogg.se/
Postat av: elin

Totalälskar väggen med bullet-grejer! :D



Ja! :D Annrs tänkte jag köra på ljust nere i topparna och mörkare mot hårbotten! :D



Ah okej, nja, fever är nog det allbumet jag gillar minst faktiskt (fast det är grymt så klart!) men poison och saf är lite skarpare tycker jag :D spännande och se vad som kommer nu i år då!! :D

2012-02-26 @ 19:09:36
URL: http://beyondblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0