Vad har du varit med om iår?

Är bara inne på den fjärde månaden av detta år men känner endå för en liten summering då det varit mer eller mindre kaotiskt den senaste tiden, speciellt den senaste månaden!

Få se nu vad har hänt än så länge?
* Gått ut från Ann Pettersson Hair Design School med stipendium
* Arbetat som publikvärd på House of Metal
* Återigen skaffat mitt absoluta favoritdjur, mina två småpojkar som snart bli 3 månader <3
* Tagit Körkortet
* Opererat Bort Blindtarmen
* Sett Silverstein och We Are The Ocean i sthlm
* Fått Jobb!

Och ja allt förutom att jag gick ut skolan har hänt under en månads tid ;)
Sedan är schemat fullsmockat framöver, ska börja jobba påriktigt nu på måndag och ska bland annat till Umeå och se In Flames :)
Enda dåliga är att jag fått dissa Stockholm på tisdag och Simple Plan då jag inte vill riskera något med att ta ledigt två dagar första veckan på jobbet ;O
I Februari så kändes allt ganska meningslöst hade som ingen riktigt mening men pang bom så löste sig ALLT som bekymrade mig :)

Så alla ni ö-viksbor, vill ni ha frillan fixad så kom till Trudes och boka en tid hos mig ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0