Provanställning

Slog mig precis att jag börjar jobba imorgon!
Eller jag ska få prova på och se om jag passar in på Trudes.

Så tycker alla kan hålla tummarna att jag passar in i deras lilla familj då det skulle vara det ultimata för mig. För det första slipper jag flytta och för det andra är det gångasvtånd från där jag bor nu :)
Så imorgon när alla andra är lediga så ska jag jobba mellan 12 och 16, just nu är det bara förberedelser som gäller, läsa på gamla anteckningar och planera morgondagens outfit så man ser någorlunda proffesionell ut!

Bara sådär så faller alla bitar i mitt liv på plats, allt går som det ska och jag har allt jag behöver.
Man kan utöva under på bara ett års tid!

Kommentarer
Postat av: Denise Rundqvist

Stort lycka till imorgon! :)

2012-04-08 @ 23:15:57
URL: http://thenice.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0