All good things come to an end!

Något jag aldrig trodde skulle hända, åtminstonde inte att det skulle vara jag som gjorde det.
Men inget varar ju förevigt som man brukar säga...

Och dags att vara lite seriös :D Tycker bara det är lite tragiskt hur mycket panik jag fick innan operationen över att jag kanske skulle förlora dem men nu gjorde jag det själv.
Då man har band runt handleden i nästan två år är det ganska självklart att dem drar åt sig ganska mycket skit = luktar illa.
Kändes inte heller passande för jobbet så, snip snap.



Men självklart sparas dem <3 ovärdeliga minnen!


Kommentarer
Postat av: Ida

OMFG!!!!! Haha, känns det tomt eller bara skönt? x) Sparar mina ett tag till iaf..

2012-04-20 @ 15:52:31
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0