Internet's a girls best friend

Hittar sällan saker jag gillar här i Örnsköldsvik, utan när jag shoppar så shoppar jag via internet!
För att fördröja tiden (och ännu en gång skjuta upp mina resterande festivalinlägg) så fick jag lust att dela med mig av lite underbara klädesplagg/onlineshops ^^
Men jag vill då ha ALLA saker jag lagt upp nu, drömma kan man ju alltid ^^ Önskar man kunde lyckas spara ihop typ 10.000 någon gång just för att använda till nya kläder m.m...
Finns måånga mer sidor men nu är jag trött och orkar inte leta upp mer snygga kreationer ;)
Ska istället slå på min sova lista och ladda upp inför morgondagens styling "jobb" med skolan :3

Kommentarer
Postat av: M*

Ville bara önska dig en trevlig helg :)!

2011-09-17 @ 00:46:37
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0