Sonny Moore

Hahaha seriöst känner mig så efter just nu xD

Har hört folk prata om någon snubbe som kallas Skrillex nu ett tag, inte lysnnat på hans låtar än men sett någon enstaka bild och kännt igen honom SOM FAN!
Har bara som inte kunnat sätta fingret på vars jag känner igen han ifrån :O Har inte brytt mig så mycket på att söka upp info om han men igår slog den lilla blixten ned i mitt huvud och jag kände mig verkligen trög att jag inte kommit på det tidigare xD
→  
Han är ju Sonny Moore! Den gamla sångaren från From First To Last där Matt Good (Andy Biersacks bästis) är den nuvarande sångaren!

FFTL - Med Sonny


FFTL - Med Matt


Skrillex

Kommentarer
Postat av: Ida we

Haha åhh... har typ trott att Skrillex (har stött på namnet här o var) var ett deathmetalband eller nåt xD Sämst... (jag är)

2011-09-15 @ 21:23:02
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0