Skummaste hårfärgen jag haft!

Lite roligt faktiskt! För cirka en månad sen nu färgade jag håret med Directions Rose Red och inte färgat om någonting sen dess.
Vet inte hur många gånger jag gått genom dörrarna i skolan och folk frågat om jag färgat håret!

Det är så att ju mer jag tvättar det desto starkare syns färgen och det ser bara mer och mer nyfärgat ut O.o
ÄLSKAR DET!
Då färgen blir ljusare och ljusare så syns färgen bara mer för jag färgat den på mörkblont hår, från början såg det ju nästan svart ut! Håret känns också bara glansigare för varje tvätt ^^

Sen släpper färgen SOM FAN! kommer nor vara rosa i nacken så länge jag använder denna hårfärg D:
Varenda gång jag tvättar håret så är det som det skulle vara nyfärgat... när jag sover vaknar jag med rosa märken på händerna för jag sovit på dem xD

Jah det var väll allt jag hade att babbla på om vad gällande hår ;)

Från och med nu har jag fullt upp!
21 Oktober - Tema klassfest (toga)
22 Oktober - Open Mind med lady gaga tema *_*
23 Oktober - Höstmys hos ida? (A)
25 Oktober - ÅKER TILL ALEX :D
26 Oktober - Eastpak Antidote Tour :D
27 Oktober - Vandra Stockholms gator med Ida och förhoppninsgvis alex ^^
29 Oktober - Första kundpasset med fotbollslaget och Halloween fest på Kannan
1 November - KUNDPASSEN BÖRJAR
18 November - Show :D

Sen att jag mer eller mindre blivit sjuk är inte det bästa, får bara sitta och pumpa c-vitamin och houngsté ;)
Trackback
RSS 2.0