Kulturnatta

Skulle blivit postat igår men hann aldrig, så skiter i det och lägger upp det nu ^^
Så ja vi lever xD big suprise :3

Alla pratar ju om att idag är jordens undegång så jag vill också va med ^^
Så mina sista timmar i livet ska spenderas med miss smurf på kulturnatta! får se vilken buss jag hinner ta in ^^
Emelie är inte med vilket är lite tråkigt :( nästa år kanske???

Hurr Durr >:D
Tror inte alls dock på att idag är jordens undergång ^^ livet är för bra för att det ska vara det ;) Nemen då jag inte alls tror på bibeln eller allt med att gud skapade världen och allt sånt så varför ska man tro på detta?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var också där ;)

2011-05-22 @ 20:38:43
URL: http://ysf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0