Fly away Little butterfly

Rubriken vette fan bara någon mening som dök upp i skallen ^^
Är sjutk dålig på att uppdatera men skyller på att all min fria tid går antingen åt skolarbete/körskola/vänner!
Tar snart studenten så allt börjar bli stressigt då betygen sätts om bara några dagar!
Idag har typ hela dagen kretsat runt Linneas hår xD Lill flickan har fått hem massa olika färger så fick dampa på hennes hår vilket enligt hon kommer orsaka att hon blir nedslagen i skolan (Y) får se hur det går imorgon!
Även köpt ett leave-in balsam idag för att försöka rädda mitt hår! billigaste skiten jag hitta men håller tummarna att det funkar någorlunda! Har trots allt kommit på att jag fått riktigt långt hår nu, typ längsta jag haft sen jag gick i åttan! :3
Sen för att fylla ut lite extra så lägger jag även upp bilden på mitt tillfälliga hår här ^^ nog för alla redan sett den på fb, bdb eller ec xD
cp bild <3
Godnatt :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

vaddå cp bild fett naajs ju :D <3

2011-05-25 @ 17:35:26
Postat av: Ida we

Haha, det blev ju motsatt effekt på Linneas hår. Verkar som att alla älskar rosa ^^

2011-05-28 @ 11:07:46
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0