Willy:s <3

Hemma igen efter 1½ timmes promenad ^^ har under den tiden lyckats bränna alla mina kvarvarande pengar.
Dock var det till saker som behövs inför studenten så får väll trösta mig med det ^^
Först en sväng till Nola för att köpa de biljetter till de två sista studentfesterna, 200 kr </3
Sen blev det en vandring till massa affärer först lidl, kvantum och coop! Men ingen hade L++ plus att L+ var så dyr D:
Då kom våran kära stammis butik Willys till räddningen med just dem färger jag behövde och med nedsatt pris :3
Behövs inte så mycket för att göra min dag inte ;)
Så ska festa på onsdag, färga håret på torsdag och fixa flaket?, ta STUDENTEN på fredag och festa, sen balen på lördag ^^
Fullt upp denna vecka, ska ta vara på varje minut <3
Men nu ska man ta sig en dusch (I deserve it) sen dra ner till picknikfestivalen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0