Twilight? Eller ne vänta nu ett tag...

Gud vad jag är less på detta..

Tycker faktiskt Team Edward och Team Jacob från twilight är ganska patetiskt, men Team Craig och Team Ronnie???
Helvete människor det är musik, sluta vara så dramatiska hela tiden!

Ja nya ETF är ganska annorlunda från DIYLF tiden, men om ni tycker dem blivit så dåliga gå och lyssna på FIR?
Det är bara skrattretande att varenda youtube klipp man ser med ETF så håller folk på att skriva om Ronnie, let it go hans tid i bandet dog ut för tre år sedan! Visst vissa kan säga att om jag nu tycker det är så irreterande varför ignorerar inte jag det bara. Men det går fan inte att ignorera längre, därav detta sura inlägg! Behöver få ur mig frustrationen ^^

Håller såklart med om att det var jävligt orättvist hur det hela gick till, men som Ronnie själv sagt så var endå fängelset något bra, något som ändrade hans livssyn och fick honom sluta med droger = han finns med oss mycket längre.
Ord har blivit sagda från både parterna som är onödiga och allt tycker jag har hanterats jävligt douschigt.
Man kan endå inte ändra det som hänt.
Sedan folk som inte gillar Craig men gillar musiken? =/ WTF, han har en skön scen närvaro och gör underbara låtar tillsammans med resten av gänget. Vad mer ska spela roll egentligen?

Men varför inte bara sluta vara sånna jävla dramaqueens och koncentrera oss på musiken dessa människor skapar. Deras privatliv och vad dem sysslar med har vi egentligen inget med att göra!

Kommer lyssna på Falling In Reverse också såklart då jag gillar Ronnie's låtar och hur hans röst är, hoppas verkligen han håller i sitt nya drogfria liv så man kanske även kan få se dem live en vacker dag och att han gör en kickass show!
Måste säga att jag längtar att höra deras nya platta, om jag inte minns fel skulle den släppas igår :)
Sådär då har jag fått avreagerat mig ^^ bryr mig inte om någon får för sig att hata mot mig nu, men det är såhär jag tycker om hella Mabbit - Radke saken!

Kommentarer
Postat av: Ida we

Kan inte annat än hålla med -.-

2011-06-27 @ 22:37:04
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0