Home once again

Metaltown 2011 är officiellt över, sitter hemma igen i ö-vik och surar lite.
Sjuk otur hade man såklart. Inget att göra åt nu dock så blir bara att gå igenom alla awesome videos och bilder, de bra minnena och koncentrera mig på Gävle och Getaway Rock <3
Varenda sekund utanför ö-vik är guld värd för mig nu.
Ska ju vara volontär på getaway 9 och 11 Juli.
Kollade på speclschemat och som tur var spelar dem jag verkligen VILL se 7 och 8 :D
Sen är det ju många jag bara tycker skulle vara roligt att se, men vet ju vilka jag prioriterar ^^

The Unguided & Evergrey

Blowsight (saknar MiNi <3) & Seremedy

Papa Roach & Bullet For My Valentine

Alice Cooper & Sonata Arctica

Hardcore Superstars & Adept

Accept & The Poodles
Så nu peppar vi :D
Ska ladda upp allt från Metaltown sen, kommer bli välrdigt många inlägg så dem kommer ploppa upp lite då och då!

Kommentarer
Postat av: Ida we

The Poodles... melodifestivalen förstör! D:

2011-06-21 @ 16:31:54
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0