Let's make a new chapter

Japp färgade håret igår, byebye Rosa </3
Inte helt klart en dock ska fixa det sista idag :D

Men har ju fått några reaktioner på jobbet.
Maggan som efter fem minuter tittade lite extra och utbrast "Men vad hon ser annorlunda ut"
Stefan som kollade förbryllat på mig och frågade om jag färgat håret xD
Sen Mats som kom upp för trappen och börja skratta när jag vände mig om för han funderat vem det var, plus kommentaren på fikat att vi fått en ny praktikant (Y)

Jag trivs i det jag har nu som fan ivf :3
Ganska stort hopp från hur det var innan (tycker jag).
Får se när jag kommer lägga upp någon bild, någon gång nästa vecka kanske :)

Har för övrigt bestämt två tatueringar som jag ska göra nu, bara finslipning på den första jag tänker göra sen blir det att gå och boka tid :D Ska göra den efter lovet, vill ju kunna bada ^^

Håller på att satsa på en ny stil nu :3 Skitsnyggt kommer det bli <33
En drastisk ändring behövdes verkligen efter 2 år!


Gjorde munkar igår!
Mini munkar med hallonfyllning som ser ut som små ägg/potatisar :3 Dem smakade faktiskt som riktiga munkar man köper vilket gjorde mig ytterst fascinerad ^^ Fett fula blev dem alltså så random bild från google fick ni ;D
Fast råkade nudda plattan jag använde för att fritera dem så har två feta blåsor på fingrarna nu D:

Japp tack för mig det var all dryg onödig info jag hade att dela med mig av nu :D

Kommentarer
Postat av: Ida we

Haha trodde du hade solbränt dig så att du fick blåsor på fingrarna xD haha... sämst xD men det där makes more sense.



OCH DU!!! VILL SE HÅRET! Irl. Det är roligare än bild på internet :)



Vad är den andra tattueringen? Vet ju Choose your fate :)

2011-07-01 @ 15:01:39
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Ida we

- Kul att du också säger skabb^^ fast då vet man vem du menar iaf xD Ja, då stämde det ju att man ska gå när man har som roligast, för då slipper man utsättas för tråkighet sen ^^

2011-07-03 @ 14:03:52
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0