Kategorier osv...

Dags för mitt dryga babblande igen xD I know you can't stand it right >:D
Denna gången är det till och med tidsinställt *_*

Har kommit att tänka mycket på olika stilar och kategoriseringar på senaste tiden.
Tycker det är så himla tråkigt!

Tidigare har jag försökt passa in i kategorin scene, det failade ganska bra!
Känner mig ganska patetiskt pågrund av det nu också, att man strävar efter en viss kategori inom stilar istället för att bara kapa alla gränser och ta på sig vad man än tycker e snyggt.

Min stilkänsla har ändrats lite på senaste tiden, inte synts så tydligt i hur jag ser ut vardagligen pågrund av att jag inte haft råd att köpa nya kläder xD
Jag tycker fortfarande scene kan vara jävligt snyggt, men börjat dra mig lite mer bort från det nu. Dock är scene väldigt lätt att göra fult!

Men detta var vad jag strävade efter förut...


Och detta är lite av vad jag gillar nu!


Min smak vad gällande killar har även ändrats lite i samma rikting, på tal om stilar ;)
Förut var det ju scenepojkar som fick mig att tappa andan lite smått (fast det betyder inte att jag tycker det är fult heller ^^)


Nu är det lite mer skabbigare, lite längre hår, mycket mer tatueringar och lite mer rock som gäller! Känns som min käre mor inte kommer hålla med mig om detta men... SÅ SNYGGA <3
(Andy Six, Ronnie Radke, Max Green. Blev bara kändisar för orkar inte leta upp randoms ))


Tjolahopp, var väll allt jag ville dryga med denna gång :D
Har min nya ETF tröja hemma btw :3  Älskar den! Passar jättebra, kan knappt vänta tills skivorna kommer hem ^^

Kommentarer
Postat av: Anna

Lust att skriva vad du vill se mer utav i min blogg? :D TACK på förhand! du e awsome! :D

2011-07-10 @ 22:27:32
URL: http://epicshiit.blogg.se/
Postat av: Bombshell in a Nutshell

Haha känner igen mig i att smaken och stilen förändrats, jag är dock lite mer åt rockabilly/psychobilly hållet idag, men som sagt, det har förändrats mycket och jag är faktiskt inte ett dugg attraherad till typiska emoboys längre haha :o



svar: Okej! ;) Vi får se hur jag gör, imorgon ska jag nämligen till frisören och färga!

2011-07-14 @ 17:48:39
URL: http://bbombshell.blogg.se/
Postat av: ida w

Skabbrockare<3 MUUUUMS!

2011-07-16 @ 00:18:28
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0