Fullproppad garderob...

"Råkade" klicka hem lite kläder från shock nyss!
Kom fram till att jag aldrig brukar ha råd att köpa de saker jag verkligen vill ha, så tog chansen att fixa hem lite saker när jag endå har pengar!
Börjar mer och mer dra mig från min gamla stil om man kan säga så.
Vilket leder till att jag knappt hittar något jag gillar i min garderob längre trots att den är proppfull! Dags att sortera bort lite saker kanske...
Känner mig klar med mitt förflutna eller vad man ska säga det!
Nu är det dags att börja på en helt ny bok :)

Kommentarer
Postat av: ida w

The skirt! Me love :3 Och jag har fått nåt thing för kedjor helt plötsligt! Kanske för att jag inte har råd att köpa nitbälten/snygga bälten med patroner etc xD



- Oh yeah, det är den! Tack för länkarna, Max ser ju inte så bra ut nej, men det var en himla bra intervju!

Och fuck yeah snarast! Om vi inte får bo hos Sofia får vi bo hos min moster, så boende blir väl inga problem. Bara att fixa biljetter och tåg då ^^ Och ha vår nördkväll, vi kan ju lyssna/se lite ADTR bara för att också, bara för att komma ifrån det värsta nördandet lite hehe :)

2011-07-23 @ 20:18:13
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0