Tillbaka från den "stora" staden

Dagen har då spenderats med en viss miss Frida Larsson på stan. Tror vi gick upp och ner genom staden endast tre gånger faktiskt! Wow brukar vara typ 5-6 minst ;)

Efter att ha haft sitt studiebidrag i hela tre dagar så är det typ borta igen (I need a job!) 

Fikade på Brownie's, lite dåligt bara att alla bord var typ full med disk efter tidigare "fikare" eller vad man ska kalla det. Bara att skjuta undan och börja äta ;)
Sedan så sprang alla mina pengar iväg... har 200 kr kvar men köpte faktiskt nästan bara saker jag behövde! Förstår inte vars allt tar vägen!

Köpte ivf återfuktande hudkräm då mitt ansikte blivit så tort nu i vinter =/
Hårinpackning för mitt kaluffs
Roll on conceler och mot påsar under ögonen
Någon dust it spray, var billig så blir tvungen att se om den funkar! Blir så dyrt med Osis+
Sedan till sist ögonbrynsmallar, var mer något impuls köp ;)

Sedan jag idag då, "råkade" klippa av luggen igår, menmen sånt händer haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0