Sysselsättning

Igår åkte lösgåret ur... yepp.
Slarvigt limmat och dålig skötsel sabbar det ganska snabbt.
Så idag har varit pysseldag fär håret :'3 YAY
Fått ut allt lim ur mitt hår, gjort inpackning på löshåret och mitt eget och nu är ALLT på färgning ^^ Kanske till och med kan sätta tillbaka allt ikväll om mor min är villig att hjälpa så det blir ordentligt gjort denna gång ;)

Blanda ny färg då min förras blandning snart tagit slut ^^ mixar ihop Directions Flaminga Pink och Carnation Pink och Stargazer Baby Pink. Sedan MYCKET balsam för att göra mer färg ^^

Gjorde även två slingor med bara Baby Pink, ser väll om det blir bra eller inte sen ;)

Det jobbiga med löshåret är dock att det svarta har fäst sig på det rosa.

Så topparna av det rosa är ganska lila nu :P Som tur är smälter det ihop ganska bra. Fast det ser förjävligt ut nu när man bara har det rosa tränset för sig xD hoppas man kan få det se hyffsat ut igen när man sätter tillbaka det bara ;)

Försöker städa rummet nu så det ser lite representabelt ut och har bestämt mig för att jag är tillräkligt "frisk" för att ta mig till skolan imorgon :'D Saknar klassen lite nu <3
Trackback
RSS 2.0