Money, Money, Money

Idag så ramlade studiebidraget återigen in på kontot, snabbt som blixten tog man chansen att hoppa över skolmaten med en "box to go" då det var hemskt längesen. Friterad Kyckling med sötsur sås... OMNOM!
Inhandlade även lite saker jag suktat efter en stund nu... Ekonomisk?.. Jag!? Neeee.....

Kofta från Carlings som jag gått och tittat på varenda gång jag går in e den jädra affären, som tur för mig är det utförsäljning så den såldes för 90 kronor :'3
Sen lite random saker som jag känner mig i behov av från H&M...

Som tur var så fick jag panta pappas och henkas pant idag också så tjänade 81 kronor, även köpte pappa lite tjockismat till mig! wihoo let's get fat!!

Kommentarer
Postat av: amanda kaulitz <3

sv; driv inte.. Jag saknar det så sjukt mycket..

Åh.. den 4 mars kommer jag sitta och dunka tokio hotel och kolla på videosarna från konserten medans jag gråter floder.. hähä :(

2011-02-01 @ 15:17:03
URL: http://straaange.blogg.se/
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg!

sv: nej jag vet, vill inte lägga upp alla videos xD men dom är bra dom oxå xD

2011-02-01 @ 16:41:00
URL: http://epicfaiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0