Getaway Rock + Metaltown!

Drömfestivalerna i sommar!
Metaltown känns bara som ett måste, är typ redan bestämt att jag SKA dit. Ska kolla och kanske boka boende med Frida till veckan.

Sen nu nyligt har jag fått upp ögonen för Gävles Getaway Rock! Biljetten är typ samma som Metaltown 1760 fast då ingår campingen ivf.
Lixom artisterna *_* Blowsigt ska dit för fan!!!!
Sen kommer Bullet For My Valentine, kul att se dem igen ^^ (Såg nu att jag inte laddat upp konsertbilderna än O.o fy skäms D:)

Andra artister jag gärna vill se är Alice Cooper och Sonarta Artica... Har itne hört så mycket av de andra banden dock men har för med att Ghost, Youth Of Today, Opeth, Heaven Shall Burn och Agnostic Front ska vara bra :)

Blää om man bara hade kunnat få ett jobb någon gång så man kan åka på dessa underbara festivaler! Vill ha mer festivalband xD Pier Pressure bandet är så ensamt ju <3

Även fått erbjudane om scenarbetare på Rockstad Falun... pengar försvinner även där om jag åker pågrund av resan och boende...

Kommentarer
Postat av: Ronja

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

Jag var också med på bfmv konserten :D

stog typ längst fram

2011-01-20 @ 20:20:48
URL: http://onestepbehind.blogg.se/
Postat av: Ronja

SV; ja, den var heeelt underbar <3 jag stog lite till vänster längst fram :D haha, jo potatismos vart man XD

2011-01-20 @ 23:28:58
URL: http://onestepbehind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0