Start of something Big!

Hm vet inte riktigt vars jag ska börja...
Känns bara så drygt att skriva ett sånt typiskt sliskigt inlägg om hur otroligt kär jag är. Men vill som göra något för att markera att det gått 6 månader sedan min singelstatus förändrades till upptagen.
Det absolut bästa med mitt förhållande är att jag fortfarande känner mig nykär då jag tittar på honom och att jag faktiskt kan se framtiden med Jocke...

Snart är det lov, bara en skolvecka kvar sen blir det ett helt ledigt lov tillsammans ^^
Aja är så dålig på att skriva sånt här xD
Men älskar Joakim så otroligt mycket, ibland känns det overkligt att jag faktiskt få vara tillsammans med honom. Trodde alltid att det bara skulle vara en fantasi!
Nu får vi bara vänta på ett års strecket ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0