Alneskolans Revy

Idag så följde jag med Mormor och Morfar för att titta på den årliga revyn som niorna håller i på Alneskolan :) Min kusin var delaktig iår, kändes kul att komma ut ur huset och göra något ^^
Var ganska läskigt då Alne ser EXAKT likadant ut som när jag gick där, samma fula virkade tavlor utanför slöjden, saknar inte skolan alls då det inte var min roligaste tid. Det enda jag saknar är faktiskt våran revy!
Måste tyvärr säga att jag inte gillade denna revy, för mycket strul och ingen riktig röd tråd. Efter tjugo minuter längtade jag hem så jag kunde sätta in dvd:n från när vi hade det. Men dem hade tydligen inte lika lång tid att förbereda som någon annan så det förklarar såklart mycket...

Well dags att luta sig tillbaka och titta på mitt bästa minne från alneskolan!

Kommentarer
Postat av: emma

trevlig blogg :)

2011-02-27 @ 10:24:06
URL: http://muminzoe.blogspot.com
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg

sv: jo det är ganska tidigt. Men vi har ändå känt varandra ett tag. Och dessutom är förlovning inte något direkt seriöst eftersom man inte lovar den andra personen något. Giftermål däremot är något seriöst. Men vi ska vänta i några år innan vi gifter oss. Dessutom måste man tänka på att han är vuxen och att det var han som friade. För honom är det inte så ungt

2011-02-27 @ 12:05:12
URL: http://epicfaiil.se
Postat av: dianaa

härliga bilder :)

2011-02-27 @ 15:57:38
URL: http://dianasl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0