2 år

Nu är det bara några timmar kvar på 2011 och 2012 knackar på dörren :D
Bloggen har minst sagt blivit lidande den senaste tiden, inspirationen till att skriva har varit på botten!
Men nu tar vi nya tag :D
Som vanligt så drygar jag med att göra ett litet kollage för att se hur jag ändrats från månad till månad :) Alltid lika kul att se sin personliga utveckling på det här sättet!

Gjorde även en förra året ^^ men såg nu att jag aldrig lade upp den på bloggen :O Så bara för att fylla ut detta inlägg lite extra här får ni ännu mer bilder på mig xD

Är det senaste året som förändringarna faktiskt kom!
Och så nöjd som jag är med mig själv och mitt liv just i detta ögonblick har jag nog aldrig varit!

Men nu så ska jag snart ut och äta sen blire fest i husum ;)
Gott nytt år <33


Kommentarer
Postat av: Herpelina

Ditt hår var ganska rosa under 2010.

2012-01-01 @ 13:07:27
URL: http://meatspin.com
Postat av: Anonym

Shit vad mycket snyggt! Hade rosa hår i våras och somras och det är ju så inatahelvetes snyggt ju!

2012-01-05 @ 00:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0