Misshandel!

Åh älskar verkligen att experimentera när det kommer till hår <3

Komma på olika nya frisyrer och färgningar.
Fast nu kommer det svarta få vara kvar så länge jag orkar, kommer ju lessna på det tillslut det vet jag!
 
Men det finns vissa saker jag vet att jag måste göra någon gång med mitt hår.
Rött till exempel, när jag var mindre älskade jag verkligen rött hår. Dock så är jag inte så förtjust i det knalliga röda utan mer mörkare lila/rött är så otroligt snyggt <3
Sen något som är väldigt snyggt är dip-dye som min kompis Ida har!
 
Det får jag nog ta och fixa nästa gång jag köper löshår, då mitt hår med all säkerhet skulle trilla av ifall jag försökte bleka ner topparna igen >_>
Om jag inte kör reversed dip-dye och håller topparna svarta ;)
Oh nu börjar det poppa upp lite idéer i min lilla knopp :D
Mitt mål över huvud taget är ju dock att kunna ha långt hår utan alla dryga extensions, därför jag måste ge håret en chans att leva också D:
Vilket suger då det är så roligt att misshandla håret xD
Trackback
RSS 2.0