Barbells

Fick idag hem mina piercingar från crazy-factory :D
grymt nöjd med dem och det blev en väldigt fint tillskott till min nuvarande piercinghög ^^
Hjärter ess och ett piller som tungpiercing, vanlig stav och dödskalle som industrial :D
Resten är bara gammal pick och pak ^^
Så bytte labreterna till en stav så jag äntligen fick ha min industrial <3 tog då en jävla tid då kulorna var som fast svtettsade, sen hade även huden vuxit fast lite på en så det blev lite blod och andra mumsigheter när jag försökte slita bort dem xD
Men nu är den på plats och å så vacker <3

Kommentarer
Postat av: ida w

Det blev niiiiice! Äntligen stav va haha ;)



2011-08-18 @ 16:19:52
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0