Yoshi :D

Nu är middagen äten och snart ska jag och mamma bege oss upp i järved för att hälsa på min lilla kusin Johanna som blivit nybliven mamma!
Inte bokstavligt såklart, i fredags så fick hon hem sin lilla japanska spets som man smått dödar en varenda gång Johanna visar en bild ♥

eller hur? helt adorable.

Japansk spets är faktiskt en hund jag varit intresserad av förut, men som det är nu kan vi bara ha pudlar eller liknande hundar som inte släpper hår pågrund av mammas allergi.
Tycker synd om Jocke som måste vara ute och jaga med klassen så det blir ett extra pet från honom ;)

Än till trevlig överasskning idag är att dem nu tagit in Coca Cola Cherry, Root Beer och Coca Cola Vanilla på Torshallen ^^ Även fast dem inte är mina största favoriter var man ju bara tvungen att köpa allihop! Köpte även en Marabou Sensations Cookies Cream som jag och mamma ska dela på ikväll, MUMS

Kommentarer
Postat av: elin hallman

sv: Förstår jag, önskar jag hade sett dom också ;D

2010-10-05 @ 18:52:11
URL: http://elinhallman.blogg.se/
Postat av: Fridalarsson

Asså hur smakar alla dom där smakerna? xD Har bara smakat en typ cherry tro ja. Den smaka hostmedicin :(

2010-10-05 @ 21:24:48
URL: http://fridalarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0