Värme, tryck och magi

Redan innan All Time Low kom ut på scenen så rann svetten, i den lilla lokalen blev det så otroligt varmt och trycket där framme gjorde det inte precis bättre. Alla knuffades och kämpade för att komma längst fram så man kunde inte slappna av en sekund om man inte villa åka bakåt.
Ett tag kände jag nästan att jag inte skulle klara av konserten då man var så utmattad redan innan konserten börjat. Men när dem kom ut, jag hade nästan glömt bort den adrenalinkick man får utav live-framträdanden.









Inte så bra bild men Jack fick tag på en keps som en kille i publiken hade ;)



Lägg märke till Jack's shuttershades, han var lite kiss ass och hade svenska flaggan ;) Hittade dem nästa dag på stan och tog ett bättre kort.





Syns det att det var varmt? xD




En kille från publiken som också hette Alex kom upp på scenen under sista låten, fick sjunga lite och göra ett stagedive (Y)
Alla bilder ovan är tagna av mig så vill inte se dem spridna över hela internet!

Filmade även in Coffe Shop Soundtrack och Break Your Little Heart :)



Kvällen var verkligen otrolig, killarna är så roliga och äkta.
Vi fick sjunga ja må du leva för killen som bytte alex gitarrer, samma kille som fick ta en drink varje gång han va på scen ;)
Dem skämtade runt som alltid och inkluderade publiken många gånger.
Ida hade med sig sin proffs kamera så kommer lägga upp alla henned videos i nästa inlägg (Y)

Jag blev nästan chockad när jag kom ut, det så bokstavligt talat ut som jag tagit ett dopp i sjön. Detta var utan tvekan den mest extrema konserten jag varit på iår, vad gällande publiken.

Men nu är det bara att ladda om för den 16 November då jag ska se BFMV och ETF med Kim, Ida och Jocke :D
Tycker nu att ni alla borde kolla in Ida's inlägg om kvällen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0