Serbattack!

Detta kommer från något idiotiskt interntskämt som startats av Alex och Adam efter att dem såg en serbfilm... Även Ceder och Kim har fått se denna "fina" film...
Efter detta är allt och alla serber, dem kommer upp på tal hela tiden och så fort man ser ordet serbien eller serb tänker man på dessa små pojkar och börjar skratta för sig själv.
Men idag kände man sig nästan omringad av dessa serber.
Först på historian där vi hade prov, så satt och plugga och såg att serbien blev ett självständigt land sedan första världskriget.
Sedan på NuHi då vi också lästa om första världskriget och det stod ungefär såhär "Det var en nationalistisk serb som sköt den österrikiske tronföljaren". WTF det var en serb som sköt franz ferdinand... en serb som starta första världskriget xD
Sen nu när jag kom hem så har jag fått ett meddelande från ida som lyder såhär "AHHHHA! Nä, epic. Och vad är det första man läser när man kollar Kenzas då? HON SKA TILL SERBIEN! När nu dör jag xD"

Haha detta blev ett skumt inlägg med bara massa svammel som ingen egentligen förstår.... men för oss har det varit en skum skoldag xD
Ger en bild också så detta inte blir så tråkigt inlägg!


Kommentarer
Postat av: fullblodsserb

haha Ida berättade om de för mig XD så jävla fult XD

2010-10-12 @ 18:42:10
Postat av: Adam er litet ledsen föhr han blef utblivande

>Alex och Ceder efter att dem såg en serbfilm.

M-men... det var jag och Alex :'(

2010-10-12 @ 21:27:24
Postat av: Izabell Westin

förlåt (A) får ändra det ^^

2010-10-12 @ 22:07:18
URL: http://pinkobsession.blogg.se/
Postat av: Ida we

Hahah. Att Kenza ska dit är bara för mycket... xD

2010-10-12 @ 22:15:05
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Anonym

:D



Förresten... vad gör en fullblodsserb här?! o.O

2010-10-12 @ 22:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0