Pier Pressure 2010 - Part 3

Efter Dead By April gick vi en sväng till black stage för att se när Plan Three spelade.




Men det blev inte långvarigt då vi endå knappt hört deras låtar förut, enda jag hört är still broken men den verkar vara deras kändaste låt så den spelade dem säkert sist.
Så istället valde vi att gå och äta lite.
Då min aptit för hamburgare försvunnit totalt den senaste tiden (tanken på dem gör mig bara äcklad) så gick jag och köpte korv och pruta ner priset på drickan för vägrade betala 25 för en läsk xD
Dock blev allt ganska segt nu, gick och titta på freakshowen men det varade inte länge då det kanske inte var det bästa att se på medans dem andra åt.



som känns inte så gott att äta när en ödleman stoppar en stor korkskruv genom näsan och ut genom munnen xD



Sen blev det dags att se Destine, det nyupptäckta bandet (för min del) som gått på min playlist med repet. Dock tyckte Kim och Ida att vi skulle gå därifrån tidigare för att lyckas få bra platser till 30STM och med det titta på The Sounds.
Så vet inte musten hade sugits ur lite då jag inte ens gillar The Sounds men man får ju offra sig ibland också :) Med det så stog vi typ längst bak under Destine för att kunna komma därifrån snabbt.

           
         

Som sagt The Sounds var "up next".
Maja, ja vad ska man säga om hon, väldigt sexuell människa haha xD och träffade även underbara Anna medans vi väntade. Hon hade samma mål som oss att ta sig långt fram för 30STM.



folket bakom oss under spelningen




   

Det är så typiskt att man får bäst/klarast bilder på det band man inte ens tänkt se från första början xD Nu är det bara en del kvar och det är utan tvekan den bästa delen på hela kvällen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0